Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePRZECZYTAJ ARTYKUŁ JESZCZE RAZ ALB PO RAZ 1 CHOCIAZ;) SZERSZA OPONA Z TYLU WYMAGA WIEKSZEGO POCHYLENIA MOTOCYKLA ZEBY UZYSKAC TA SAMA PREDKOSC NA ZAKRECIE ,STAD TWOIE POPRZYCIERANIE PODNOZKÓW ,BEZ POMIARU PREDKOSCI NP NA OKREGU CZY JAKIMS RONDZIE ALBO CZASU ZAPOMNI O OKRESLENIU W WIARYGODNY SPOSOB RÓZNIC .
Odpowiedznie krzycz caps lock ==> KRZYK
Odpowiedzfaktem jest natomiast ze motocykle o większej roznicy w szerokości miedzy przednia a tylna opona lepiej zaciesniaja zakreet po odpuszczeniu gazu przod momentalnie chce się zapadać w strone winkla choć może to mieć związek z czyms innym bo wiadomo neisprawdzałem tego na tym ssamym motocyklu tylko na roznych wiec wpływ mogły mieć tez inne zrzeczy jak kat glowki ramy sam rozstaw osi itd. jednak zawsze było tak ze moto o większej roznicy w szerokości opon dużo lepiej zacieśniało winkiel zarówno w grze tourist trophy na ps2 jak i w realu jednak niemozna wykluczyć tez ze zawsze te moto z szerszymi laczkami z tyłu względem rpzodu miały ostrzejszy kat glowki krótszy rozstaw itp. bo tego neisprawdzałem dokałdnie ,przod jest orpzesuniety względem tyłu bardziej do srdoka winkla na węższym laczku z przodu i chce się porpostu walic ww zakręt tak to odczuwam i te moto kręciły lepsze czasy w gran turismo po ustawieniu identycznych osiagow na wprost bo tam gdzie moto o małej roznicy szerokości gum nie pozwalało dodawać gazu na winklu bo bysie zniego zwyczjnie wyleciało na zewnątrz tam te z duza roznica szerokości pozwalalo i wystarczylo lekko odpiuscic żeby moto moemntalnie zacisnialo jak głupie pozwalając znowu dodac gazu .
Odpowiedzpozatym mogłes mieć inny profil i mieszannke i to całkowicie w zasadzie zakluca porównanie , w hondzie cbr 1000 f po zalozeniu z tylu laczka szerszego o 10 mm i ciut wyższy proil ma ,moto na wyjściu stało się dość nieobliczalne i łatwo wlatuje w shimmy przy torowym potraktowaniu lub na wyjściu na nierównościach to moto starego akurat ale ja na jego meisjcu zdecydowanie wrocilbym do seryjnego setupu .
OdpowiedzJest poprawa - większe prędkości przy pokonywaniu zakrętów zdecydowanie lepsze wyniki w jeździe na czas
OdpowiedzJazda XJ600 na czas? To mi przypomina kaskaderską jazdę Fiatem 126p...
Odpowiedz: ) nie jeden na ścigaczu jest wolniejszy jak się rozstawi słupki i zrobi techniczny slalom i nawracanie to braki w wyszkoleniu kierowców litrów wychodzą i jest im głupio jak kierowcy 125 są lepsi
OdpowiedzŻadna fabryka nie ustawia maszyny wyłącznie pod techniczny slalom.
Odpowiedz